Gy.i.k.

Browse F.A.Q. Topics

Egyedi tok

  • Egyedi fényképes védőtokot milyen feltételekkel tudok rendelni?

    Egyedi fényképes védőtokot 1-1,5 hetes átfutási idővel tudunk gyártani, melyhez szükséges egy jó minőségű fénykép rendelkezésünkre bocsátása, illetve személyes megbeszélés a rendelés leadása előtt a kép elhelyezkedéséről, a tok típusáról. Egyedi fényképes tokot minden esetben személyes megrendelés esetén tudunk rendelni, a vételárat előre kérjük kifizetni.

Garancia

  • Mit kell magammal vinnem garanciális ügyintézéshez?

    A vásárlást igazoló bizonylatot, a terméket és annak eredeti csomagolását, tartozékait.

  • Van-e garancia az üvegekre?

    Használatból eredő sérülésekre nincs garancia az üvegek esetén, felválás elleni garancia érvényesíthető 3 hónapon belül, vásárlást igazoló blokk ellenében, és abban az esetben, ha a terméket a kollégáink helyezték fel szakszerűen a készülékre.

  • Mit jelent az iGlass Pro extra garanciája?

    Amennyiben a Pro üvegek használata közben a készülék kijelzője megsérülne, a gyártó vállalja a díjmentes komplett kijelzőcsere költségét. A vásárlást és az üveg használatát blokkal és fényképes jegyzőkönyvvel szükséges igazolni a garancia érvényesítéséhez, ezért kérjük, hogy a garanciális ügyintézés megkezdéséig az üveget ne távolítsd el a készülékedről!

  • Használt készülékekre mennyi garancia van?

    Általában 3 hónap bolti garanciát biztosítunk használt készülékeinkre, ettől ritka esetben előfordulhat eltérés, mindig az Adás-vételi szerződésen feltüntetett garanciális időtartam a mérvadó.

  • Mit jelent a bolti garancia készülék vásárláskor?

    Bolti garanciával értékesített készülékek esetén, garanciális időn belül történő meghibásodás esetén, minden esetben oda kell visszavinned a készüléket, amelyik üzletünkben vásároltad azt.

Használt készülék eladása

  • Mit vigyek magammal, ha el szeretném adni a telefonomat?

    Mindenképpen hozd magaddal a telefon vásárlásáról szóló papírokat, számlát vagy szolgáltatói szerződést, továbbá a készülék meglévő tartozékait és dobozát. Ezen kívül érdemes előre lementeni róla a személyes adatokat, képeket a gyorsabb ügyintézés érdekében.

Kijelzővédelem

  • Mi a különbség az iGlass és az Xprotector termékei között?

    Mindkét gyártó magas minőségű kijelzővédő üvegeket gyárt, az Xprotector termékei szinte az összes mobiltelefon típust lefedik, kiegészülve audió eszközök, okosórák stb. védelmével is, az iGlass termékei kizárólag Apple iPhone készülékekre érhetőek el.

  • Mi a különbség a hagyományos és a 3D üvegek között?

    A hagyományos üveg hajlított kijelzők esetén a hajlításig érnek, teljes felületükön hordoznak ragasztót, a 3D üvegek túlérnek a hajlított részeken is, széltől-szélig fedik a teljes kijelzőt, ragasztást pedig csak a széleiken találhatunk. Apple iPhone-ok esetében a 3D fólia teljes felülete tapad. Mindkét típus funkcionálisan tökéletes védelmet jelent, a 3D esztétikailag azonban bizonyos típusokon előnyösebb.

  • Mi a különbség a kijelzővédő fólia és a kijelzővédő üveg között?

    A kijelzővédő fólia megvédi a készüléket a zsebkarcok és a kopás ellen, az üvegfólia a gyengébb mechanikai sérülések ellen is védelmet nyújt, hiszen edzett üveg anyagából eredően az üveg elnyeli az ütéseket, ezáltal megvédi az LCD kijelzőt a sérülésektől. Az üvegfólia nem törhetetlen üveg, hanem az esetek nagy részében hatékony védelmet nyújt a készülékünket ért mechanikai sérülésekkel szemben.

Számlázás

  • Mit jelent az, hogy költségszámla?

    Használt készülékeinkről 0 %-os ÁFA tartalmú számlát tudunk Neked kiállítani, ami azt jelenti, hogy céges vásárlás esetén, a készülék ÁFA tartalmát nem tudod visszaigényelni, csupán költségként tudod elszámolni.

Szervíz

  • Milyen gyorsan fog elkészülni a szervizre leadott készülékem?

    Akár 1 órán belül is elkészülhet a leadott szerviz munka, a kollégák terheltségétől függően, általában előre pontos tájékoztatást tudunk nyújtani a várakozási időt illetően. Amennyiben rendelni szükséges alkatrészt a javításhoz, az pár nap plusz átfutási időt jelenthet.

  • Mit kell tudnom szoftverfrissítés előtt?

    A szoftverfrissítés minden esetben adatvesztéssel jár, ezért célszerű adatmentést végezni, mielőtt átadod nekünk a készüléked (ha lehetséges). Kérésedre mi is el tudjuk végezni a biztonsági mentést, felárral.

  • Mit tegyek ha a telefonom beázott?

    Beázás esetén a készüléket rögtön kapcsoljuk ki, távolítsuk el az akkumulátort (amennyiben lehetséges) és minél hamarabb keressünk fel egy szakszervizt!

  • Cseretelefont kaphatok-e a szervizre leadott készülékem helyett?

    Igen, a csere készülék igényt, kérjük előre jelezni kollégáinknak a szerviz munka átadásakor.

  • Hogyan tudom nyomon követni a szervizre leadott készülékem aktuális állapotát?

    A szerviz állapot menü alatt a pontos munkalap szám megadásával könnyedén nyomon követhető a szervizre leadott készülék aktuális javítási állapota.

  • Mi a teendőm, ha elromlik a készülék?

    Amennyiben a készüléket bolti garanciával vásároltad, akkor a garanciális ügyintézés megkezdéséhez keresd fel azt az üzletünket, ahol a vásárlás történt. Gyári garancia esetén vedd fel a kapcsolatot a gyártó garanciális központjával. Kollégáink szívesen segítenek a gyári garanciális központok elérhetőségeivel kapcsolatban.

Utalványok és kuponok

  • Van lehetőségem ajándékutalvány vásárlására? Milyen feltételekkel?

    Természetesen van. Az ajándékutalvány értéke egyénileg meghatározható, felhasználási ideje a vásárlástól számított 1 év. Az ajándékutalvány vételárát előre készpénzben vagy bankkártyával kell kifizetni, majd beváltáskor előre jelezni kollégáinknak a felhasználási szándékot. Sérült ajándékutalványt nem tudunk elfogadni.