Szervíz

SzolgáltatásainkSzolgáltatásaink
Apple ID regisztrációKijelző csere
Gmail/Windows fiók regisztrációAkkumulátor csere
SzoftverfrissítésBeszéd és csengőhanszóró csere
Jelkódzár eltávolításTöltő csatlakozó csere
Google zár eltávolításKomplett burkolat csere
AdatmentésMikrofon csere
BevizsgálásGomb csere
Szakvélemény készítésKamera csere
Telefon külső és belső tisztításHeadset csatlakozó csere
Laptop külső és belső takarítás pasztázássalRezgő motor csere
Szenzor csereAntenna javítás
Kamera lencse csereForrasztási munkálatok

Kiegészítő információink szervizre leadott készülékek esetében

Készülék átadásának módja:

Az aktuális árajánlat elfogadása után készülékét személyesen tudjuk javításra átvenni üzletünkben, melyek pontos címét megtalálja az Üzletek menüpont alatt.

Készülékét az üzletek nyitvatartási idejében tudjuk átvenni.

Amennyiben személyesen szerviztechnikus kollégánkkal szeretne találkozni, úgy kérjük:

Miskolci üzletünkben: keddtől szombatig keressen fel minket, 10-18 óráig

Kazincbarcikai üzletünkben: hétfőtől péntekig keressen fel minket, 09-17 óráig

Ózdi üzletünkben: szerviz átvételi pontként a hét minden napján át tudjuk venni javításra a készülékét (javítási idő várhatóan 7 munkanap)

Helyszíni gyors javítást (amikor az alkatrész raktáron van) a fent említett időintervallumban tudunk elvégezni, ami akár kevesebb mint, 30-60 perc alatt elkészül.

Természetesen a készüléket a hét minden napján át tudjuk venni, és az alkatrészek beérkezése után rövid határidővel javítjuk.

Javítás határideje:

Személyes megrendeléstől számítva:

  • amennyiben az alkatrész raktáron van, 30-60 percen belül
  • egyéb esetekben az alkatrész beérkezése után 1-2 nap

Értesítés módja:

Ügyfeleinknek minden esetben SMS üzenetet küldünk, hogy a készülék átvehető.

Fizetési feltételek:

Megrendeléskor az előzetes árajánlat alapján kiállítunk egy munkalapot, mely tartalmazza a javítás teljes költségét.

10 000 ft felett 50 % előleg megfizetését kérjük, melyről előlegszámlát állítunk ki.

Bizonyos javításoknál megrendeléskor 3 000 Ft – 4 000 Ft-os bevizsgálási díjat számolunk fel, mely később, a hiba feltárása és a javítás teljes költségének megállapítása után elfogadott árajánlatból, azaz a javítás végösszegéből levonásra kerül. Javíthatatlan készülékeknél, illetve olyan esetekben amikor a javítás (alkatrész) költsége nincs arányban a készülék értékével, azaz nem éri meg javíttatni azt, a bevizsgálási díj nem kerül visszafizetésre.

Beépített alkatrészek:

Szervizünkben kizárólag vadonat új, gyári, illetve gyári minőséggel megegyező alkatrészek kerülnek beépítésre.

Garanciális feltételek:

A beépített alkatrészekre és az elvégzett munkára szervizünk 6 hónap – 12 hónap garanciát vállal.

Az árajánlat érvényessége:

Az árajánlat a kibocsátás dátumától számított 15 napig érvényes.

Tájékoztatjuk Kedves Ügyfeleinket, hogy az előzetesen megállapított hiba a készülékeknél 100 %-osan csak a személyes bevizsgálás után állapítható meg. Amennyiben a bevizsgálás után egyéb hibajelenség is feltárásra kerül, akkor az árajánlat érvényességét veszti, és új árajánlatot készítünk. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az árajánlat, amit emailben küldünk ki, vagy telefonon adunk, csupán tájékoztató jellegű adatokat tartalmaz. Megértésüket köszönjük!

Készülék és tartozékai:

Kérjük, a készüléket minden esetben leadott tartozékok nélkül legyen kedves behozni hozzánk (pl. tok, memóriakártya, SIM kártya). Amennyiben a hiba töltéssel van összefüggésben, kérjük a készülék hálózati töltőjét is hozza magával!

Akció! – Üzleteinkben folyamatos szerviz akciók vannak, részletekről kérjük érdeklődjön kollégáinknál!

Statisztikáink:

Elvégzett szervízmunkák száma: 20 000 db + (2018.08.01. havi adat)

Reméljük árajánlatunk elnyeri tetszését, és hamarosan elégedett Ügyfeleink között tudhatjuk Önt is!

Szervizzel kapcsolatos kérdéseit felteheti a Kapcsolat menü pont alatt.