Szerviz és időpont foglalás

Szerviz központunk közvetlen telefonszáma, mely elérhető hétköznapokon 08:00 és 17:00 között: 06 20 438 9965

Kazincbarcikai és miskolci üzleteinkbe lehetőségük van időpontot foglalni szerviz ügyekkel kapcsolatban! Szerviz technikus kollégánk hétfőn, szerdán és pénteken Kazincbarcikán tartózkodik, míg kedden és csütörtökön Miskolcon! A foglalt időpontos szervizeket minden esetben előre vesszük a teendők listáján, azokat azonban nem tudjuk rögtön javítani a megadott időintervallumban. A személyes konzultáció és a “hogyan tovább?” nagyban meggyorsítja majd a szervizfolyamatot.

Minden személyes megjelenés vagy online foglalás esetén kérjük érdeklődjenek a megadott központi számunkon!

Naptár betöltése
Szolgáltatásaink Szolgáltatásaink
Programozás Kijelző csere
Vízkár javítás Akkumulátor csere
Szoftverfrissítés Beszéd és csengőhanszóró csere
Jelkódzár eltávolítás Töltő csatlakozó csere
Google zár eltávolítás Komplett burkolat csere
Adatmentés Mikrofon csere
Bevizsgálás Gomb csere
Szakvélemény készítés Kamera csere
Telefon külső és belső tisztítás Headset csatlakozó csere
Laptop külső és belső takarítás pasztázással Rezgő motor csere
Szenzor csere Antenna javítás
Kamera lencse csere Forrasztási munkálatok

 

Kiegészítő információink szervizre leadott készülékek esetében

Készülék átadásának módja:

Az aktuális árajánlat elfogadása után készülékét személyesen tudjuk javításra átvenni üzletünkben, melyek pontos címét megtalálja az Üzletek menüpont alatt.

Átvételi pontok:

Miskolci (pláza) üzletünkben: szerviz átvételi pontként a hét minden napján át tudjuk venni javításra a készülékét, gyors helyi javításra kedden és csütörtökön van lehetőség!

Miskolci (szinvapark) üzletünkben: szerviz átvételi pontként a hét minden napján át tudjuk venni javításra a készülékét, gyors helyi javításra kedden és csütörtökön van lehetőség!

Kazincbarcikai üzletünkben: szerviz átvételi pontként a hét minden napján át tudjuk venni javításra a készülékét, gyors helyi javításra hétfőn, szerdán és pénteken van lehetőség!

Ózdi üzletünkben: szerviz átvételi pontként a hét minden napján át tudjuk venni javításra a készülékét (rövid határidővel)

Helyszíni gyors javítást (amikor az alkatrész raktáron van) a fent említett időintervallumban tudunk elvégezni, ami akár kevesebb mint, 30-60 perc alatt elkészül.

Természetesen a készüléket a hét minden napján át tudjuk venni, és az alkatrészek beérkezése után rövid határidővel javítjuk.

Javítás határideje:

Személyes megrendeléstől számítva:

  • amennyiben az alkatrész raktáron van, 30-120 percen belül
  • egyéb esetekben az alkatrész beérkezése után 1-3 nap maximum
  • alaplapi mikroszkópos javításokat maximum 1 hetes határidővel javítjuk

Értesítés módja:

Ügyfeleinknek minden esetben SMS üzenetet küldünk, hogy a készülék átvehető.

Fizetési feltételek:

Megrendeléskor az előzetes árajánlat alapján kiállítunk egy munkalapot, mely tartalmazza a javítás teljes költségét.

Bizonyos javításoknál megrendeléskor 6 000 Ft-os bevizsgálási díjat számolunk fel, mely később, a hiba feltárása és a javítás teljes költségének megállapítása után elfogadott árajánlatból, azaz a javítás végösszegéből levonásra kerül. Javíthatatlan készülékeknél, illetve olyan esetekben amikor a javítás (alkatrész) költsége nincs arányban a készülék értékével, azaz nem éri meg javíttatni azt, a bevizsgálási díj nem kerül visszafizetésre.

Beépített alkatrészek:

Szervizünkben kizárólag vadonat új, gyári, illetve gyári minőséggel megegyező utángyártott alkatrészek kerülnek beépítésre.

Garanciális feltételek:

A beépített alkatrészekre és az elvégzett munkára szervizünk 6 hónap garanciát vállal.

Az árajánlat érvényessége:

Az árajánlat a kibocsátás dátumától számított 15 napig érvényes.

Tájékoztatjuk Kedves Ügyfeleinket, hogy az előzetesen megállapított hiba a készülékeknél 100 %-osan csak a személyes bevizsgálás után állapítható meg. Amennyiben a bevizsgálás után egyéb hibajelenség is feltárásra kerül, akkor az árajánlat érvényességét veszti, és új árajánlatot készítünk. Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az árajánlat, amit emailben küldünk ki, vagy telefonon adunk, csupán tájékoztató jellegű adatokat tartalmaz. Megértésüket köszönjük!

Készülék és tartozékai:

Kérjük, a készüléket minden esetben leadott tartozékok nélkül legyen kedves behozni hozzánk (pl. tok, memóriakártya, SIM kártya, stb). Amennyiben a hiba töltéssel van összefüggésben, kérjük a készülék hálózati töltőjét is hozza magával, hogy leteszteljük azt!

Statisztikáink:

Elvégzett szervízmunkák száma: 30 000 db + (2020.02.01. havi adat)

Reméljük árajánlatunk elnyeri tetszését, és hamarosan elégedett Ügyfeleink között tudhatjuk Önt is!

Szervizzel kapcsolatos kérdéseit felteheti a Kapcsolat menü pont alatt vagy telefonon a fentebb megadott telefonszámon.