Segítségre van szükséged?

Ebben a menüpontban hasznos információkat szedtünk össze Neked!

Jobb ha tudod...

Van egy eladó telefonom

2 éven belül vásárolt készülék esetén, eredeti vásárlást igazoló számlát fogunk kérni, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a készülék nem törlesztős és nem kapcsolódik hozzá aktív hűség.

Beázott a telefonom

Nem kell a konyhába rohanni egy tál rizsért és hajszárítóval sem szabad nekiállni szárítani. Amennyiben az akkumulátor kiszedhető, úgy az legyen az első, hogy kikerül a telefonból. Ragasztott/szerelt akkumulátor esetén tekerd be a készüléket egy papírtörlőbe és minél gyorsabban juttasd el hozzánk. Töltőre semmi esetben ne tedd!

Ellopták a készülékemet

Ebben az esetben az első és legfontosabb teendőd, hogy bejelented a történteket a rendvédelmi szerveknél. Ha ez megvan utána jelezheted boltjainknak, ahol kollégáink felírják az adatokat és értesítünk ha gyanús eladó telefonnal találkozunk.

Szeretnék tokot rendelni

Külső raktárainkból az árubeszerzést csak abban az esetben tesszük meg egyéni kérésre, ha személyesen befáradsz és előlegszámla ellenében adod le a rendelésed. Telefonon keresztül sajnos nem szerzünk be semmit, hisz nincs biztosíték arra, hogy az átvételre is kerül.

Nem kapcsol be a telefonom, mennyi lesz a javítás?

Amennyiben a hiba nem állapítható meg egyértelműen, úgy a készülék szétszedésére és bevizsgálására lesz szükség. Ez esetben 5 999 Ft bevizsgálási díj megfizetése válik szükségessé, majd miután megtörtént a diagnosztika adunk neked egy árajánlatot, természetesen levonva a korábban befizetett bevizsgálási díjat. Látatlanba nem tudunk árat mondani.

GYIK adatbázis

Mit vigyek magammal, ha lenne javítandó készülékem?

Legtöbb esetben elég önmagában a javítandó készülék is, amennyiben töltéssel kapcsolatos hibád van, úgy hozd magaddal a töltődet is. Doboz és egyéb kiegészítőkre nem lesz szükség.

Vásároltam egy kiegészítőt, de nem működik.

Ha a jogszabályokban meghatározott garanciális időn belül vagy, hozd be a vásárlást igazoló blokkal vagy számlával és elindítjuk a termék garanciális cseréjét vagy javítását.

Mit takar a szakértői fólia?

A szakértői fólia matricával ellátott fóliáinkra egyszeri feltétel nélküli garanciát vállalunk fél éven keresztül. Összetört, felvált vagy megkarcolódott? Egy alkalommal díjmentesen cseréljük neked blokk vagy számla ellenében.

Mi az a standard üvegfólia?

Legtöbbször 0,2 vagy 0,33 mm vastag edzett üvegfólia, melynek fő jellemzője, hogy nem fedi le teljesen a kijelzőt, hanem a hajlított szélektől elmarad pár milliméterrel.

Javítás után mennyi garanciát vállalunk?

Minden általunk javított készülékre és a beépített alkatrészre 1 év garanciát biztosítunk abban az esetben, amennyiben a beragasztott biztonsági matricánk nem sérült és a javítás óta nem változott a készülék külső és belső állapota.

0
    Kosár
    A kosarad üres

    Szeretnéd megtudni, mennyiért vásárolnánk meg a készülékedet?